Forum Plemię Dol Amroth Strona Główna   Plemię Dol Amroth
Arda 2008
 


Forum Plemię Dol Amroth Strona Główna -> Zlot Arda 2008 -> Zasady fukncjonowania Zlotu.
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
  Post Zasady fukncjonowania Zlotu. - Wysłany: Wto 14:41, 09 Paź 2007  
Halmir
Strażnik Bram


Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dor-en-Ernil


Zasady zamieszczone na Forum Zlotu.


Nowe zasady działania Zlotu Arda 2008 przedstawiamy Wam jako dwie fazy, obie niezwykle ważne, zarówno dla nas, jak i dla Was.

I Faza
Rada Zlotu Arda została rozwiązana. Zastąpił ją luźny związek przewodników plemion. Przewodnicy plemion, kontaktują się nadal między sobą, aby zapewnić poprawne działanie wszystkich plemion na Ardzie.
Plemię głosuje nad tym, czy chce aby dotychczasowy przewodnik plemienia, nadal wykonywał swoją pracę, jest to wyraz poparcia lub chęć zmiany danej osoby.
Plemię w demokratycznym głosowaniu decyduje czy chce mieć tylko przewodnika czy przewodnika i Radę Plemienną.
Po ustaleniu swego przewodnika, opiekun plemienia decyduje w jaki sposób będzie wybierana Rada Plemienia oraz ile osób wejdzie w jej skład, może to zrobić sam lub przy porozumieniu ze swoimi współplemieńcami. Po ustaleniu składu Rady Plemiennej, zaczyna ona swoją pracę.
Plemię samo decyduje czy będzie posiadało tylko przewodnika plemienia, czy powołuje także Rade Plemienną. Rada istnieje po to, by każde plemię było bardziej niezależne, mogło realizować się w najlepszy dla siebie sposób oraz po to, aby relacje i zabawa między plemionami Śródziemia była większa i bardziej swobodna.



II Faza
Plemię samo decyduje o swoim charakterze, wyglądzie, kulturze, o wszystkim tym co chce pokazać podczas Zlotu. Ma także zadecydować o swoim stosunku do innych plemion podczas Zlotu, czy będzie bardziej trzymało sie swoich spraw lub czy zechce pomagać innym, zachowanie zależy od tego, jak samookreśli sie plemię.
Rada Plemienna tworzy zadania, questy, organizuje życie obozowe. Może robić to sama lub przy współpracy z wszystkimi członkami plemienia. Główna rola Rady polega na przygotowaniu kolejnego Zlotu, w czasie gdy plemię nie jest organizatorem, jej rola jest mniejsza. W ramach zapewnienia zajęcia współplemieńcom może ustalić tylko sobie znane questy, zadania i zdarzenia, które dla pozostałych będą niespodzianką podczas fabuły
Wszystkie zadania i questy muszą być zgłoszone plemieniu, które w danym roku organizuje Ardę, ma to pozwolić na dużą swobodę plemienia, jednak przy zgodności z głównym rysem scenariuszowym. Chęć organizacji ogniska także musi zostać zgłoszona plemieniu organizującemu.
Plemię po otrzymaniu głównych założeń scenariusza, musi określić powód swego przybycia na dane miejsce, jeśli nie jest to określone w ogólnym scenariuszu (na przykład otrzymanie zaproszenia).


Plemię, które w danym roku jest gospodarzem, staje się organizatorem Ardy. Arde 2008 przygotowują Dunedainowie i to właśnie ich Rada odpowiada za ustalenie miejsca, kosztów i rysu scenariuszowego. Przejmuje ona zadania byłej Rady Zlotu. Rada Plemienna Dunedainów może prosić każdego o pomoc w przygotowaniu Zlotu od strony organizacyjnej lub fabularnej.
Plemię organizujące Zlot, ma obowiązek co miesiąc przedstawiać przewodnikom plemion postępy w pracy nad Zlotem. Ma to na celu przede wszystkim pomoc, przewodnicy plemion, jako osoby doświadczone, mogą spojrzeć na całość i podpowiedzieć lub wskazać, że taki obszar ma braki, że, trzeba go bardziej zagospodarować, oraz przypominać o sprawach do załatwienia.
Nie jest to żaden organ ponad organizatorami, a jedynie organ pomocniczy.
Przemyślenia, podpowiedzi i przypomnienia będą przekazywane przewodnikowi plemienia, które w danym roku organizuje Zlot. Ten z kolei będzie przekazywał je swojemu plemieniu.


Mechanika gry Ardy,czyli zasady walki, tworzenie broni, ilość pasków, odnawianie się pasków; zostanie zmieniona w późniejszym czasie, poprzez głosowanie przewodników.


Siły ciemności zostały chwilowo zawieszone w działaniach. Powodem jest brak osób chętnych do pracy po tej stronie Ardy.
Jednak jeśli tylko znajdą się osoby chętne do tworzenia sił ciemności, druga strona Ardy powróci do działania. Chcemy jednak zmienić nieco jej oblicze, pragniemy, aby Siły Ciemności były zorganizowane na tych samych zasadach co Wolne Plemiona. Czyli mamy na Ardzie dwie strony- Wolne Plemiona- Rohan, Gondor, Quendi, Hobbici, Dunedainowie, Krasnoludowie oraz Siły Ciemności-przykładowo- orkowie, urukowie, Dzicy Ludzie, Umbarczycy, Haradrimowie, Easterlingowie, wszystkie te formacje, które występują w Śródziemiu, a które Wy chcielibyście odtwarzać.
Do powołania nowego plemienia po stronie zła, potrzebne jest minimum 4 osoby. Plemie wybiera swego przewodnika oraz stwarza Rade Plemienną, działając na tych samych zasadach co Wolne Plemiona.


Chcemy aby pośród Wolnych Plemion istniała większa charakteryzacja- podplemiona, lub aby powstawały nowe plemiona. Zaznaczamy jednak, że muszą być to plemiona lub podplemiona istniejące w drugiej połowie III Ery.
Podplemiona- grupa, która udokumentuje książką swoje istnienie w danym plemieniu, ma prawo przyjechać w barwach i pod sztandarem tej krainy. Musi także pokazać w jakich relacjach z Plemieniem ich kraina była, czyli, czy byli sojusznikami czy lennikami. Ma to o tyle znaczenie, że w przypadku lenna, dana kraina musi podlegać zwierzchnictwu plemienia, zaś w przypadku sojuszu, ma prawo decydować o sobie w pewnych sprawach: o rodzaju strategii podczas działań w lesie i na polu bitwy, o dodatkowych zadaniach tylko dla siebie, poza tym skoro nie jest pod zwierzchnictwem plemienia, może nie zgadzać się z niektórymi decyzjami i postępować w zgodzie ze swoją historią, kulturą i charakterem.
Osoba, która jest pomysłodawcą nowej krainy zostaje jej dowódcą, jednak aby dana kraina lub klan lub rodzina zaistniała, musi posiadać co najmniej 5 członków. Na istnienie nowego podplemienia musi zgodzić się w głosowaniu większość przewodników plemion. Na istnienie podplemienia muszą zgodzić się członkowie plemienia w którym ma powstać podplemię.
W razie wątpliwości czy podplemie jest sojusznikiem czy lennikiem, przewodnicy plemion po przeczytaniu dostarczanego im materiału książkowego zdecydują, czy podplemie jest bardziej lennikiem czy sojusznikiem, w głosowaniu większością głosów.
Plemię- grupa, która udokumentuje książką swe istnienie, jako samodzielnego i wolnego państwa lub miasta.
Osoba, która jest pomysłodawcą nowej krainy zostaje jej przewodnikiem, jednak aby dane plemię zaistniało, musi posiadać co najmniej 5 członków. Na istnienie nowego plemienia musi zgodzić się w głosowaniu większość przewodników plemion.


Przygotowanie Ardy 2009 pozostawiamy w Waszej gestii. Ostatniego dnia Ardy 2008 odbędzie się głosowanie, zadecydujecie, które plemię w danym roku wykazało się najlepiej, było klimatowe i dobrze przygotowane, a tym samym u których chcielibyście gościć za rok.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Forum Plemię Dol Amroth Strona Główna -> Zlot Arda 2008 -> Zasady fukncjonowania Zlotu. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

   
  
 Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin